Monday, October 24, 2016

Urban forex reënboog aanwyser

Urban Towers scalping Strategie Die strategie: Tydens 'n tendens, wanneer die mark terug op die blou MA met ten minste 3 agtereenvolgende laer hoogtepunte (3 torings), ons gaan deur die breek van die hoogtepunt van die laaste hoog. Ok laat ek in besonderhede verduidelik 'n mens vir een. Stappe om te volg: - Prys is bo die blou MA tendens is up - Prys is onder die blou MA tendens is af - Market terug op die rigting van die blou MA met 3 agtereenvolgende laer hoogtepunte (in 'n uptrend) - Op die breek van die hoogtepunt van die laaste kers, ons betree lank (in 'n uptrend) Goed, wat weet ons regs af die vlermuis deur te kyk na hierdie. Ons weet die mark is in 'n uptrend omdat die mark is bo die blou MA. Die mark teruggesak na die blou lyn met 3 agtereenvolgende laer hoogtepunte (3 torings) as ons die rooi kerse bo kan sien. Volgende, ons het 'n lang by die breek van die hoogtepunt van die laaste retracement kers - wat in hierdie geval is 3 toring soos ons hierbo kan sien. Ok 1 nog 'n voorbeeld vir julle :) Goed, in hierdie voorbeeld, die mark was in 'n uptrend, dit het 'n 1, 2, 3 toring retrace maar dit het nooit 'n tempo op die hoogtepunt van die 3de toring het, in werklikheid, die mark voortgegaan af en verander na 'n down tendens. Hierdie voorbeeld is om te wys dat hierdie strategie help voorkom baie valse ambagte. Afrit strategieë Opsie 1 1: 1 Risiko te beloon. As jou stop is -12 pitte jou limiet moet wees 12 pitte. Opsie 2 Open 2 baie. As jou stop is by -10 pitte, wanneer jou ambagte gaan in jou guns en julle teen 10 pitte, naby 1 baie en laat die ander een lopie. Uitgang by ondersteuning en weerstand vlakke. Opsie 3 afrit by die naaste 50 of 00 vlak. Dit is sielkundige vlakke. (Maak seker dat jou uitgang is ten minste dieselfde aantal pitte soos jou stop, anders hoef te betree die handel) Opsie 4 sleep stop. Sodra in 'n bedryf, aan die einde van elke kers, plaas jou stop 1 pit onder die lae (indien in 'n koop handel). Andersom vir verkoop handel. Urban Towers scalping Strategie Video Tutorial: Stedelike Towers scalping Strategie Recap. Rainbow aanwyser gebruik word in Stedelike Towers scalping Strategie. Rainbow. zip Antwoorde op hierdie bespreking: Dit is my eerste keer plaas so hier gaan. Net om te wys waarom stedelike torings is een van my gunstelinge. Hier is die EURUSD 12.03.11: 00. Natuurlik is ek slaap op hierdie tyd as ek in die VSA aan die weskus. Het jy uitvind hoe om die Londense mark handel en nog werk gedurende die dag ook. Die 1H grafiek het goed vir my tydens die Amerikaanse mark, maar dit sou gewerk het baie beter as ek is die handel in die Londen. Ek kan sien dat daar baie meer beweging in daardie mark as die VSA of Aisian. Jy is reg. Hierdie strategie is baie goed. Ek wens Navin georganiseerde 'n webinar oor hierdie strategie. Praat van webinars, het ek is op soek op die webwerf om uit te vind wanneer daar webinars sal wees en hoe om aan te meld vir hulle. Is daar webinars wat op 'n gereelde basis en indien nie, hoe kan ek in kennis gestel word wanneer hulle sal eerskomende up. Dankie vir die voor die tyd reaksie. Dit sal op hoofblad deur Navin. en op gebeure bladsy, sal jy dit sien, moenie bekommerd wees nie. Navin is baie besig en hy het webinars toe hy bevind time. Urban Towers scalping strategie 1,2,3 Navin beteken laaste 3 bars voor dagbreek laaste hoë / lae. Jy moet ten minste 3 bars met 'n laer hoogtepunte of hoër laagtepunte. Plaas 'n einde te maak aan te koop / verkoop 1spread op die laaste laer hoë / hoër lae Is dit duidelik genoeg Hou asseblief keur my poste met setups. Ek dont post ambagte / prestasie of whatever..I net gee my beskeie bydrae tot die forum. Winste uit die setups is ook baie maklik om te sien. net probeer om dit Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ek het hierdie EA geskryf geruime tyd gelede met die oog op die outomatisering van die Stedelike Towers konsep steek deur Navin, en ek het dit aangeheg in die hoop dat sommige van julle met meer tyd en kundigheid wat my sal in staat wees om iets daarvan te maak. Dit is nogal 'n goed featured EA, met ECN verenigbaarheid, geld bestuur, sleep stop ens Om eerlik te wees, ek het beperkte sukses met hierdie EA, hoewel ek vermoed dat die probleem lê meer met die aanwyser eerder as die EA wat net automatiseert Navins konsep. Die aanwyser dalk nodig verdere ontwikkeling so. Van my oogpunt 'n ten volle outomatiese EA gewoond werk Ek gebruik my EA om te sorg vir ambagte en waarsku my van 'n moontlike opstel, maar ek het om te kyk na die grafiek en 'n besluit neem op grond van my reëls: 1. asem van die mark 2. Wye Rainbow (nooit handelaar 'n smal reënboog) 3. 1,2,3 stedelike torings Skoffel ur pitte maat fxcarllos: cool: Ive gekontak 'n paar keer om terug te kom en begin gee my terugvoer op my draad. Siek check hierdie draad keer 'n dag en soveel as wat ek kan bydra. Capstain, dankie vir die skep van die EA, het jy my toestemming om dit vry te stel vir die toets net op hierdie forum. As youd graag kommersiële neem, kan ons dit vir die opstel van jou op ons Stedelike Forex site. Cheers, Navin Prithyani quotLong leef Stedelike Towers quot Ek het hierdie EA geskryf geruime tyd gelede met die oog op die outomatisering van die Stedelike Towers konsep steek deur Navin, en ek het dit aangeheg in die hoop dat sommige van julle met meer tyd en kundigheid wat my sal in staat wees om iets daarvan te maak. Dit is nogal 'n goed featured EA, met ECN verenigbaarheid, geld bestuur, sleep stop ens Om eerlik te wees, ek het beperkte sukses met hierdie EA, hoewel ek vermoed dat die probleem lê meer met die aanwyser eerder as die EA wat net automatiseert Navins konsep. Die aanwyser dalk nodig verdere ontwikkeling so. Dit is nie veel gebruik sonder die MQ4 lêer met bronkode. Ek het hierdie EA geskryf geruime tyd gelede met die oog op die outomatisering van die Stedelike Towers konsep steek deur Navin, en ek het dit aangeheg in die hoop dat sommige van julle met meer tyd en kundigheid wat my in staat om iets daarvan te neem. Dit is nogal 'n goed featured EA, met ECN verenigbaarheid, geld bestuur, sleep stop ens Om eerlik te wees, ek het beperkte sukses met hierdie EA, hoewel ek vermoed dat die probleem lê meer met die aanwyser eerder as die EA wat net automatiseert Navins konsep. Die aanwyser dalk nodig verdere ontwikkeling so. Jou kode is iets werd. Dit maak nie juis handel die manier wat ek volg Navin rulz. Van my oogpunt wat doodslaan hierdie winsgewendheid EA is: 1. Open 2 bestellings intead van 1 2. Vaste SL, TP Aangeheg Image (Klik om te vergroot) In die eerste plek, baie dankie vir Navin vir die deel van hierdie strategie. Ek moet 'n paar duidelikheid oor geldige stel vir inskrywing. 1) Verandering van die belangrikste tendens. In bladsy 1 13 jy dit oorweeg dat die verandering van die tendens is wanneer die hele kers is aan die ander kant van MA: jy skryf quot - Geen hele kers (oop, hoog, laag, naby) was onder die MA 'n verslechtering neiging toon, so was steeds goed op die uptrend quot. Dit is 'n baie goeie pos aan die manier wat ek handel te verduidelik. Ive been vra Navin om hier te kom en plaas as ek probeer om sy quoturban towersquot opstel volg. So, wanneer ek 'n boodskap is na my mening van hoe my persoonlike ervaring het hierdie om te werk vir my. Waarskynlik is nie baie ver van Navin .. Ek mondeling wouldnt handel 13. Waarom wissel reënboog. Navin kan jy verduidelik of dit 'n geldige opstel of nie. Soos ive is waarin ek het 3 reëls te kry in 'n bedryf: 1. asem 2. Wye reënboog 3. 1,2,3 stedelike torings asem: Mark moet 'n paar duidelike begin / ondertoe beweging wys en prys kry weg van Rainbow, dan dit kom terug na reënboog vinnig. Sy beter as die prys kom terug vinnig met 'n skerp beweging na reënboog. Dit alles gaan ver dan neer op 'n uptrend mark ek noem dit asem Rainbow: Vergeet wat wissel reënboë. A wissel reënboog beteken GEEN TREND So ons wil 'n wye reënboog op 'n trending mark. Een belangrike ding is, Rainbow is 'n gebied waar die prys is op soek na ondersteuning / RESISTENTIE voordat dit die tendens voortduur. So, wees bewus daarvan dat reënboog is net 'n gebied en i dont mondeling sien dit as 'n muur wat nie gebreek kan word. Ek dink Navin mag nie tottaly saam met my op hierdie I dont sien prys te kyk na die mure en denke, quotOh Wel, ek kan nie kruis thatquot, maar Navin sien duidelik quotareasquot waar prys is geneig om terug te trek en voortgaan trending. So, ja, dit kan 'n bietjie reënboog te steek, maar neem die overwall voorkoms van tendens, as dit kruis reënboog en die tendens is breek dan sy ongeldig. Urban Towers: Tel ten minste 3 laer hoogtepunte of 3 hoër laagtepunte. plaas 'n stop koop / verkoop teen 'n hoë / lae laaste bar en SL teen 3 bars lae / hoë. Ek dink dit is presies soos Navin doen dit. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Sommige markte wys 'n duidelike tendens vandag. Kom ons neem EU byvoorbeeld duidelik verslechtering neiging. So, wat beteken dat wys my Wel, 2 dinge: A. verslechtering neiging - Market is op pad af, baie skerp beweeg. Aan ver weg van reënboog. Ons moet 'n duidelike tendens sien, dit is die oomblik dinge begin interessant wees. B. asem - Die asemhaling. Eerste fase van asem-Wide Rainbow-Stedelike Towers Wanneer dit gebeur Ek probeer om 'n ogie op die mark te hou, is die kanse van 'n terugkeer baie skerp is geneig om te gebeur en dan sal hy sy verslechtering neiging voortduur. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Hier is 'n interessante prentjie met 2 moontlike ambagte (A en B). Nou kan sien wat gebeur het. Handel A het 'n 10 pit SL geneem. Hoe gaan dit handel B Dit is 'n baie goeie voorbeeld van 'n handelsmerk wat nie moes geneem. Handel B het al die bestanddele (breathwide rainbowurban torings), maar nie vergeet dat ons kyk na die prys aksie. Ons is op soek na prys ondersteuning op reënboog gebied sien en ons neem wins op 100 retracement beweging (dit is die naaste groot RESISTENTIE area), op die oomblik, asseblief aandag gee aan blou gebied. Sien jy 'n RESISTENTIE. As jy my vra ek nie sal handel in dollar / JPY, dit is stadig beweeg geldeenheid paar. Ek kies om handel te dryf in sterk trending pairs. Urban Towers scalping Strategie Naam. Urban Towers scalping Forex Strategie Indicators. Blou MA (Rainbow) tydraamwerk. 15min Charts strategie. Ontleder Navin Prithyani (forexwatchers) Die strategie: Tydens 'n tendens, wanneer die mark terug op die blou MA met ten minste 3 agtereenvolgende laer hoogtepunte (3 torings), ons gaan deur die breek van die hoogtepunt van die laaste hoog. Ok laat ek in besonderhede verduidelik 'n mens vir een. Stappe om te volg: 8211 Prys is bo die blou MA tendens is tot 8211 Prys is onder die blou MA tendens is af 8211 Market terug op die rigting van die blou MA met 3 agtereenvolgende laer hoogtepunte (in 'n uptrend) 8211 by die breek van die hoogtepunt van die laaste kers, ons betree lank (in 'n uptrend) Goed, wat weet ons regs af die vlermuis deur te kyk na hierdie. Ons weet die mark is in 'n uptrend omdat die mark is bo die blou MA. Die mark teruggesak na die blou lyn met 3 agtereenvolgende laer hoogtepunte (3 torings) as ons die rooi kerse bo kan sien. Volgende, ons het 'n lang by die breek van die hoogtepunt van die laaste retracement kers 8211 wat in hierdie geval is 3 toring soos ons hierbo kan sien. Ok 1 nog 'n voorbeeld vir julle Voorbeeld van 'n Moet nie Trade Goed, in hierdie voorbeeld, die mark was in 'n uptrend, dit het 'n 1, 2, 3 toring retrace maar dit het nooit 'n tempo op die hoogtepunt van die 3de toring gehad , in werklikheid, die mark het voortgegaan af en verander na 'n down tendens. Hierdie voorbeeld is om te wys dat hierdie strategie help voorkom baie valse ambagte. Afrit strategieë Opsie 1 1: 1 Risiko te beloon. As jou stop is -12 pitte jou limiet moet wees 12 pitte. Opsie 2 Open 2 baie. As jou stop is by -10 pitte, wanneer jou ambagte gaan in jou guns en you8217re op 10 pitte, naby 1 baie en laat die ander een lopie. Uitgang by ondersteuning en weerstand vlakke. Opsie 3 afrit by die naaste 50 of 00 vlak. Dit is sielkundige vlakke. (Maak seker dat jou uitgang is ten minste dieselfde aantal pitte soos jou stop, anders don8217t die handel betree) Opsie 4 sleep stop. Sodra in 'n bedryf, aan die einde van elke kers, plaas jou stop 1 pit onder die lae (indien in 'n koop handel). Omgekeerd vir 'n verkooptransaksie. Urban Towers scalping Forex Strategie Video Tutorial: Stedelike Towers scalping Forex Strategie Recap: Klik op die skakel om die artikel te sien om te leer hoe om die Blou Rainbow MA aanwyser vir hierdie strategy. How installeer om die Blou Rainbow MA aanwyser installeer op MT4 Aanwysers hulp aan interpreteer jou grafiek of maak dit makliker om te verstaan ​​wat hulle verteenwoordig. Een van die aanwysers wat ons gebruik is die Blou Rainbow MA aanwyser. Onder you8217ll vind 'n kort verduideliking oor hoe om te installeer die Blou Rainbow MA aanwyser op MT4. Dit is 'n handleiding oor hoe om die Forex Trend Line aanwyser op MT4 installeer, vir die volgende strategieë: 8211 Urban Towers scalping Forex Strategie Hoe om die Blou Rainbow MA aanwyser stap vir stap Kommentaar Kopiereg kopie 2009-2016 www. forexwatchers All Rights ReservedLATEST installeer nA hierdie webinar Dek hoe breakouts gekyk moet word In hierdie webinar oor hoe jy moet kyk na breakouts, you8217ll hierdie vakke te vind: 8211 Die ander soort breakouts: 8211 Nuus 8211 Ranges 8211 Support / Weerstand 8211 vraag / aanbod 8211 Fibonacci 8211 Trend lines 8211 Nuus kan baie stekelrige wees en is 'n riskyhellip dit webinar Dek hoe jy moet gebruik word om ondersteuning en weerstand In hierdie webinar oor hoe jy moet met behulp van ondersteuning en weerstand, you8217ll hierdie vakke te vind: 8211 Inleiding tot die belangrikheid van die gebruik van ondersteuning en weerstand 8211 het jy die vinnige baan loop Dit is 'n goeie manier om te begin as you8217re newhellip Ons weet almal kandelaars. En ons almal weet hoe handel met kandelaars is een van ons mees kragtige instrumente. It8217s moeilik om tegniese grafiek analise dink sonder kandelaars. So alleen dit duidelik dat die begrip kandelaars en weet hoe om hierdie instrument gebruik dié rede is van die uiterste belang vir jou. Die Basics Ofhellip Naam. Urban Towers scalping Forex Strategie Indicators. Blou MA (Rainbow) tydraamwerk. 15min Charts strategie. Ontleder Navin Prithyani (forexwatchers) Die strategie. Tydens 'n tendens, wanneer die mark terug op die blou MA met ten minste 3 agtereenvolgende laer hoogtepunte (3 torings), ons gaan deur die breek van die highhellip Leer die tegnieke oor hoe om die mark korrelasie gebruik. Dit sal jou 'n versteekte kant te gee oor jou mede-handelaars in die mark. Dit is van kritieke belang vir diegene wat op soek is na 'n sterk begrip van die mark rigting. Verstaan ​​Market Korrelasie Wanneer die prys van twee of meer verskillende pare beweeg saam ons talkinghellip As jy graag meer oor die kern beginsels van Forex leer is, hierdie Fast Track Kursus van ons moet jy op die regte pad. Dit is 'n program wat gerig is op jy op die regte spoor so vinnig as moontlik. It8217s 'n kursus ontwerp en gebou deur Navin. Dit is gebou in suchhellip Een van die mees betroubare en maklik om te handel gereedskap te verstaan, moet divergensie wees. It8217s 'n aanduiding dat jy kan gebruik as 'n leidende aanwyser. Dit kan selfs die enigste aanwyser wat jy kan gebruik as sodanig, in teenstelling met die ander een wat net kan gebruik word as 'n sloerende aanwyser wees. Divergensie is ahellip Indicators help om jou grafiek te interpreteer of te maak dit makliker om te sien wat hulle verteenwoordig. Een van die aanwysers wat ons gebruik is die spilpunt Punte aanwyser. Onder you8217ll vind 'n kort verduideliking oor hoe om die Pivot Punte aanwyser op MT4 installeer. Dit is 'n handleiding oor hoe om die Pivot Punte aanwyser installeer op MT4, vir thehellip Indicators help om jou grafiek te interpreteer of te maak dit makliker om te sien wat hulle verteenwoordig. Een van die aanwysers wat ons gebruik is die Blou Rainbow MA aanwyser. Onder you8217ll vind 'n kort verduideliking oor hoe om te installeer die Blou Rainbow MA aanwyser op MT4. Dit is 'n handleiding oor hoe om die Forex Trend Line Indicatorhellip Indicators help om jou grafiek te interpreteer of te maak dit makliker om te sien wat hulle verteenwoordig installeer. Een van die aanwysers wat ons gebruik is die Forex Trend Line aanwyser. Onder you8217ll vind 'n kort verduideliking oor hoe om te installeer die Forex Trend Line aanwyser op MT4. Dit is 'n handleiding oor hoe om die Forex Trend Line Indicatorhellip Indicators help om jou grafiek te interpreteer of te maak dit makliker om te sien wat hulle verteenwoordig installeer. Een van die aanwysers wat ons gebruik is die CCI (Bedryfs Channel Index) aanwyser. Onder you8217ll vind 'n kort verduideliking oor hoe om die CCI aanwyser op MT4 installeer. Dit is 'n handleiding oor hoe om die Forex Trend Line Indicatorhellip installeer Op grond van die baie e-posse wat ons ontvang oor hierdie, daar is 'n vereiste om 'n behoorlike begrip van hoe uitputting kerse werk te kry, wat dit beteken en wanneer they8217re betrokke. In die webinar in die video hieronder, sal Navin Prithyani gaan in besonderhede met baie voorbeelde wanneer 'n uitputting kers / pen bars is relevant. hellip


No comments:

Post a Comment